Kızlar 1 hafta oldu sezeryan olalı ve kabızlık sıkıntısı çekiyorum aşırı derecede yediklerim kayısı erik üzüm hoşafı kuru incir kuru kayısı bol su içiyorum duphalac kullandım artık bugün zeytinyağı limon içtim yani artık yapıcak bişeyim kalmadı kızlar bunu yaşayan var mi nasıl çözdünüz ?