Yarım kundak yapıyorum kollarını sarıcak şekilde sadece böylelikle uyandırmıyor kendini 3 buçuk aylık olduk sıçramalar hala devam ediyor arada açık bırakıyorum hadi serbest rahatla yatsın diye.ama uyandırıyor kendini yine sarıyorum ama sadece geceleri sarıyorum gündüz uykusunda o kadar çok sıçramıyor da zaten