Sedaeylul1 Arkadaşlar hangi kan damlası ve vitaminini kullanıyorsunuz bebişlerinize hangisi daha iyi ?
Canan2727 Sedaeylul1 doktor bize d vitamini olarak pedia-D yazdı onu kullanıyoruz kan ilacı kullanmıyorz
Sedaveyigit Sedaeylul1 kan kullanmadım çok zararlı diye ama d vitamini araştırma ve en az kimyasal olarak ocean d3
Mora Ocean D vitamini , ocean microfer demir damlası. Demire yeni başladım tadı vişneli baya sevdi d vitamini 15 günlükten beri kullanıyorum hem kullanımı çok rahat hem içeriği çok temiz
Sesen Mora aynen ocean D vitamini ocean microfer Demir kullanıyorum yanlız microfer içeriği Hakkında çok bilgim yok D vitamini Yıldızlar listesinde
Hafsa_23 Sedaveyigit eee zararlı şeyi niçin veriyor lar anlamadım biz şuan kullanıyoruz da sağlık ocağının verdiğini
Sedaveyigit Hafsa_23 sağlık odağındaki külliyen maf zaten boşa kullanmayın oğlumun ağzına tükürdü afedersiniz isal oldu kakasının rengi değişti anne sütü aldığı hâlde. Hemen bıraktım
gulguzeli Melooo sideferi verirken damlayı nasıl ayarliyorsunuz diğer demir ilaçlarına 5 damla tarzında söyleniyor ya bunun içinde ki damlada mg olarak yazıyor ben bu kısmını hala ayarlamış değilim
GlshAliAsaf Pedia d ve bestiron ama bestironu içemedi sevmedi tadını ocean aldım yarın elimde olur deneyip görcez
Alitunaninannesi Sedaeylul1 ben sidefer damla kullaniyorum su anlik memnunum doktorumun tavsiye si ile basladim d vitamini de saglik ocaginin verdiği devit 3 damlayi kullaniyordum bu gittigimde degistirmisler damlayi ama onu vermeden arastirmam lazim
Babybboy Sedaeylul1 asm nin verdiklerini. D bitten memnunum ama vegaferon kan damlası biraz huzursuz etti bebeğimi ara verdim. Yeni 6 aylık olucaz ek gıdaya başladığında verebilirsin dedi. Ben tahlil vs yapılmadan kan damlası verilmesine de hayretim. Çünkü ben kullanamıyorum bebeğim huzursuz oluyor dediğimde hemşire genel olarak kansız durmuyor vs dedi. Anlamadım
Sesen Mora yeşil yaptı gibi ama ilk olarak sidefer kullandım o kabızlık ve huzursuzluk yaptı , microfer de olmadı