Cuma günü doğum yaptım pazartesi günü bebeğimin doktor kontrolünde crp si yüksek çıktı antibiyotik tedavisi görüyor fakat enfeksiyonu üreme eğilimliymiş nasil düzelecek bilmiyorum moralim çok bozuk çocuğumu kucağıma alamadan yatirdik yoğun bakıma benim bebeğim gibi olan var mi yardımcı olur musunuz