Kucukmucizem2704 Kizlar 20lik disimi aldrdim bugun 4dikis atıldı iki tnee igne yapti doktor uyustrmak icin 3 saat falan emzrme dedi 13aylik oglum var emmeden asla uyumaz sagipta emzrsem bsy olurmu ki basina gelen varmi?
Mom10 Kucukmucizem2704 Gece maması vermeyi deneyebilirsiniz çok geçmiş olsun.Ben size bir kaç şey sormak istiyorum yanıtlarsanız çok sevinirim.Gömülüydü sanırım dişiniz dikii atıldığına göre.Ağrı oluyor mu işlem esnasında ve ne kadar sürdü dişi almaları?
ElifHuseyin Kucukmucizem2704 geçmiş olsun bende şuan antibiyotik içiyorum cumartesi günü çekilecek 20’lik dişim doktor gelmenden emzir en az 5 saat emzirmemen gerek dedi istersen o arada sütü sağ ama içirme dedi
Kucukmucizem2704 Mom10 igne ile uyustrdu o yuzden hic bsy hissetmedim 40dkika falan sürdü narkozun etkisi gecince agri yapar ve sislik olur dedi bi hafta sonra dikis aldracam ğomuluyodu bnmki islem yapilirken bsy hissetmedim ama etkisi gectikce agri yapiyo