Kızım tam 3buçuk aylık. Salyaları çok fazla arttı ve sürekli eli ağzında.çok mutlu bi bebekti ama 1 haftadır çok huzursuz.uyurken bile arada ağlıyo,uykuya çok zor dalıyo.Diş etleri acımaya başladı muhtemelen.ilk başta hatta acıkıyo sanıp çok besledim ve kusup duruyordu sonradan anladım. Bu dönemi geçirmiş olan tecrübeli annelerim sizden akıl istiyorum 🙏