Arkadaşlar merhaba, bebeğim 8 günlük. İlk 1-2 gün sütüm çok az geldi sonra çay desteği ile çoğaldı. Öyle ki süt sağma makinesinde 4 dkda 60 ml oluyordu. Dün de bu gün de sütüm çok azaldı. O kadar azaldı ki akşam 7-8 gibi sütüm kalmıyor. Emdikçe gelir diyorlar ama emdikçe azalıyor. :( su an mama vermek zorunda kaldık. Ne yapabilirim bilmiyorum. Bazen durduk yere göğsümden süt akıyor bazen hiç gelmiyor. Yavrum aç kalıyor. Mama kullanmak da istemiyorum. Sütüm neden bir anda kesiliyor olabilir ki?