Fhisneli Bugün kızımın 2 aylık aşıları vardı 3 tane 1 koldan 2 bacaktan Allahım o ağladı ya yürekten yüreğim söküldü resmen ne tuaftır evlat cok baska bişeymiş bugün bir kez daha anladım rabbim herkesn evladına sağlık uzun ömür versin..
Meltem1190 Fhisneli meraba bısey sorcak tım benım cocukk ıkı ayını gecıyo ve ben 3 ası falan vurdurmadım ve hangı asılar
Fhisneli Prenses-annesi sorma aynen kendimede onun iyiliği için die avuturken bi hal oldum akşama ateşlenir dediler bişey olmadı su ana kadar acaba her çocuk garanti ateşleniormu ki
Prenses-annesi Fhisneli her çocuk ateslenmiyor. Hepsinin.bunyesi ayrı benimkisi Allah’a şükür ateslenmedi
Ebrubas Benim oğlumda buğün aşı oldu biraz ateşli ve huysuz sabahtan beri uyumadı desem yeri var uyku var acıda var alıda bende onla agladım şuan da ağlamamak için zor dayanıyorum evlat çok başka 😔😢
Ebrubas Meltem1190 verem aşısı karma aşı bitane daha birşey vardı zature mi ney bu kolumuzdaki iz olan aşı varya onu yapıyorlar 1 tanesi koldan 2 tanesi bacaklardan isterseniz sağlık ocagınıza bir gidin siz gitmemiş olsanız bile sizi aramaları lazımdı aslında bi uğrasanız iyi olur 3. Ayındada rotavirüs aşısı olacak bu istege baglı bir aşı ama aklınızda bulunsun ve birde bu programın aşı takip yeri var ordanda bakabilirsiniz yavrular ihmale gelmez 😉😊