demirboy önceleri iyi oluyor diyorsun hemen uyuyor ama snra iskenceye dönüşüyor uyumasi zor olunca bazen saatlerce salliyosunuz birakması ayri dert zaten. Birde bazı bebekler sallamayi biraknca hemen uyanıyor bu daha da sıkıntı . Yani her türlüsü sıkıntı 😅