Mora 3 gündür aniden kaka sayısında artış oldu, özellikle bugün her bezde az az kaka vardı diyebilirim ve çok gazlı. Gazını çıkarıyor baya bi sonra yapıyor gürültülü bi şekilde🙄 sizce normal mi yoksa doktora götürmeli miyim?
Dildeniz Mora normal tabi yediği şeyle ilgili olmuştur oğlum genelde 1 kere yapar ama bazen 3 Olur o da yediği şeyle alakalıdır ya da diş zamanı
Annisss Mora tam yaramıyo galiba biraz kabızlık olabilir o yüzden parça parça yapiyo galiba biz büyüdük gerçi 17 aykik olcaz da bizimde öle oluyo parça parça 4 kere yaptığı oluyo
Dildeniz Mora diş dönemi de artabilir ya da sizin ydğiniz birşey neden olmuş olabilir ama 4 5 bulmuyorsa endişe etmeyin geçer
Cns123 Bebeğim 2 aylık bizimde bu aralar kakada artış var kucağıma alıyorum emzirmek için emerken gürültülü kaka yapıyor normal heralde
Nurcan03 Mora alt diş etini bir kontrol edin isterseniz benim kızım her diş çıkaracağında sık sık kaka yapardı.
Annisss Mora sıvı aldığı için zaten genelde sıvı yaparlar ama yediğiniz de etkilemiştir yani yine de bi doktora danışın tabi ama az az sa bi sıkıntı olacağını sanmıyorum 5 y kere normal demişlerdi diye hatırlıyorum eğer kilosu da normalse