Mlkemrecre Ya her zaman istediği alınsa bile yani bu hareket çok vicdansızca.Bazı insanların içinde vicdan yok insanlık yok bu da böyle bir durum…Tabiki yokluğu da öğrenmeliler ya da illa para var diye her şeyin alınamayacağını da…Ben yokluk da gördüm her şeyimin olduğu zamanı da gördüm çok şükür eksik kalmadım ama annem alamayız kızım dediğinde de susmasını bildim,üstelemedim.Kadına içim acıdı bugün videoyu gördüğümde,yazıklar olsun öyle evlada..Asla kınamıyorum,başıma gelir mi bilemem ama evladımın hayırlı olmasını nasip etsin Allah🙏🏻Hepimizin evlatları için duam bu…O kızı da Allah ıslah etsin umarım yaptığı hatayı anlar😰