Marjinal_Anne2 Merhabalar 50 gün önce sezaryan oldum, merak ediyorum da ağda yaptıran var mı sezaryan dan sonra , ağrıtıyor mu acaba korkuyorum da yapmaya
Sadiyealp Marjinal_Anne2 40 ım çıktı yaptırdım ameliyat yerine çok yaklaşmıyo acı faln olmadı bnde canm
kucukelifyade Marjinal_Anne2 bende 40.gün yaptım canım ama kesi yerine çok yaklaşmadım🙊 hiç ağrı yaşamadım 2 ay sonra kesi yerine yaklaştım bir sorum yaşamadım
Ozge_AyazEfee Marjinal_Anne2 60 gün sonra kontrolde sorun olmadığını öğrendikten sonra gitmiştim. Acı olarak her zamankinden ekstra Bi acı olmadı ama endişe vardı 😊
Alimmmm Marjinal_Anne2 ben 🙆🏻♀️40ım cıktı yaptırdım kesi yerimi kuaför almış hissetmedim bile fazla acısını herzamanki gibi yani