Ya insta da dobra anne yi takip ediyorum ishal ateş yan etki olsa iyi alerji egzama dikkat dağınıklığı falan bunlar hep aşının yan etkileri diyo bi savcı da ikiz bebeğini asilatmamis zararları yüzünden 2015 benm oğlum asılı kizimda 9aylik oldu artık korkuyom asiya goturmeye😕