Merhaba arkadaşlar oglum 3. Ayın sonunda başladı memeyi reddetmeye su an 6 aylık hala aynı gündüzleri uyanıkken emzirmek işkence gece uyurken bi şekilde alıyor memeyi gündüz de hep uykulu hallerini kolluyorum yoksa emmiyor kendini itiyor hep yay gibi geriliyor.bazen dışarda gezip geliyoruz mesela o zaman veriyorum onu sakince alıyor ama bazen de öyle bi direniyor ki asla almıyor.bu meme reddi ne zaman biter?lütfen bir şeyler söyleyin artık tükendim