Bybrs03 Svdmm suan bizde ayni durumdayiz surekli mizmiz hic birsyddn memnun olmuyor surekli kucaktayiz uyku da hic yok bu zamanlar diş cikarma donemi diye dusunuyorum galiba ondan huysuzlugu
Fasulyeninannesi Svdmm ayyyy deme öyle bizimde yarın başlıyacak görünüyor birkaç gündür huysuz zaten korkuyorum
Svdmm Sumre0681_ pıliiiiis 😅 biz istiyoruz ki bebeğimiz hep aynı tempoda drvam etsin , kuzucuklar kimbilir neler yaşıyorlar ama bazen takla atsam durmuyor ki takla atınca duracağını bilsem takla atarım 😬
Svdmm Bybrs03 8.ayda hem atak hem uyku gerilemesi var , dişte olursa yok yok bir zaman yani 😅 tam cümbüş ayı , halaylar çekilsin saç baş yolunsun 😬
hdnr2609 Bizde aynı sorun vallahi bi yeri falan mı agrıyo sürekli ağlıyor diye düşündüm ama meğer atakmış
busrtufn Bizde aynı durumdayız geceleri sürekli ağlayarak uyanıyor çığlığı basıyor gündüzleri bir saat anca uyuyor oda sallanarak tabi çok zor bir atak dönemi forumda okumuştum da bu kadar olacağına inanmamıştım