Oğlunuzun genel durumu nasıl peki?Göz teması,oyuncakları ile oynama durumu,komut alma ,sosyal gülümseme,insanlara olan tutumu,bazı seslere karşı aşırı duyarlı olması vb gibi? Benim oğlum 16 aylık bir ay önce tüm diğer şeyler harika giderken adına bakmadığını farkettim ve hemen alıp psikytrise götürdüm.ben burdan ve internetten okuduklarımla kesin otizmli diyecek ve hemen özel eğitime başlayacağız diye düşünüyordum açıkçası.kendimi duruma hazırlamaya çalıştım.doktor oğlumu izledi bizimle konuştu.oğluma adını seslendi bakmadı tabi.ama onun dışında bize gelip gülümsedi doktora da öyle.kucak istedi.anne dede mama diye diye koşturdu ortada.oyuncak oynadı.doktor sosyal açıdan çok iyi göz teması harika ama adına bakmaması rahatsız edici dedi.tv tablet telefon izlettiğimi söyledim.otizm değil gibi şu an uyaran eksikliği görüyorum yada çocuk adını bilmiyor dedi.bir aydır tv tablet yok bol konuşma kitap oyun park.biraz olsun bakmaya başladı.biZde durum bu.bir bakıyorum çocuk zehir gibi her şeyi anlıyor.zamanında emekledi yürüdü çak bay bay yaptı.sar sar makarayı karpuz adam ben söylüyorum o hareketleri yapıyor.kitap okuyoruz kart bakıyoruz.her harelerimizi taklit eder her sözcüğümüzü söylemeye çalışır.yanımızdan hiç ayrılmaz.kucak çok sever.öpülmeyi sarılmayı.halka geçirme bultak araba hepsini amacına uygun ve güzelce oynuyor her gördüğüne gülümser bay bay yapar işaret ettiğim yere bakar.hiç takıntılı davranışı yok.ama gelin görün ki adına bakmıyor.18.aya kadar bekleme kararı aldım.eğer hala bakmazsa çoğu seslendiğimde direk özel eğitime başlayacağım.otizm değil uyaran eksikliği diye görmezden gelmeyeceğim.sizde lütfen en kısa sürede bir uzmana gidin.umarım ciddi bir şey yoktur.Allah bütün çocuklara sağlık versin inşallah🙏🏻