Oğlum birkaç gün evvel bazadan kafa üstü düştü. Hiç bir kızarma morarma şişme vs olmadı. Akşam uyuturken kafasında yumuşak içi sıvı dolu avuç içi kadar bi beze farkettim. Acile götürdüm dr tomografiye gerek yok geçer dedi ama içim rahat etmedi ertesi gün tekrar götürdüm başka bi dr a tomografi istedi. Çektirdik bişey yok sıvı birikmiş ödemdir dedi. 1 haftaya geçermiş sürekli buz koy dedi. 5 gün oldu ama hala bi düzelme yok. Yaşayan var mı? Çevremde kimsenin başına gelmemiş ben de ilk kez gördüm böyle bir şeyi, çok tedirginim o yüzden 😥