Momemy Kızlar bugün aşımızı olduk çok şükğr. Yan etkileri neler ? Yorumlarda rota aşısından sonra cocugum rota oldu yazan var . Allah korusun yavrularımızı. Siz neler yaşadınz aşıdan sonra 🦋
Mtg Momemy hicbir yan etkisi yok olanlarada saskinin cevremde 4 bebek daha oldu onlardada bise yok dr bize sadece gaz yapabilir dedi oda olmadi
BusraElaa Momemy illa 3 ay dolunca mi yapiliyo acaba biz bugün olduk 2 ay 28 gunluk iki gune 3 aylik olcak
Kkaplan Momemy bizde ayın 7sinde olmuştuk asla yan etki olmadı hatta çocuğum çok mutluydu aşıyıdı severek yedi bence bu aşıyı biraz fazla abartıyorlar ücretli diye. Siz en iyisini yaptınız kötüyü düşünerek kötüyü çağırmayın çok geçmiş olsun🌼
Heyanne Rota aşısının dozları ve zamanları nasıl oluyor bilen biri beni aydınlatsa 😊birde benim görüşüme göre devletin karşılaması lazım bu aşıyı yani sağlık ocağı aşısı olması lazım..