BirSevda-iki-Emanet_Sahibi dua-35-48 bilmiyorum ki ben hiç çıkarmıyorum ama. Düzenli kullanın demişti bana aldıgım kisi. Bende etki etmediğini düşündüm hatta herkes olumlu cevap yazmış niye bizde olmadı diye dedim oda her bebek te etki süresi farklıdır siz düzenli kullanın dediydi
dua-35-48 BirSevda-iki-Emanet_Sahibi şuan bende öyle düşünüyorum ☺️ Bi süre daha kullanıcam bakalım . Çok teşekkürler 🌸
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi Hlal aynen biraz araştırın zaten sizde farkedrceksşniz. Bir cok kişi kullanıyor. Ben instagramdan aldım hemde sertifikalı ürün gönderdiler
yasemnugr06 Ummhnsmt canım diş için boyunda durması şart boynuna taktım ben kol ve bacağa ayrı bir şey için takılıyor
Papatya-00 Bir yerde 4 aydan küçük bebeklerde kullanmayın yazıyordu. Aldığım yer içine kullanma kılavuzu koymuş orada da uyudugu zaman sol ayak bileğine takın diyo kolyeyi yani ayağı için ayrı bir sey almıyorsunuz.
Zeynepeceninannesi-3 Nisankrmn takın sorun olmaz hatta çok faydası olur biz kızıma 3 aylıkken taktik salyasını kesmedi ama dışını rahat çıkardı hiç anlamadık çok şükür
Babybboy Nisankrmn ben korkuyorum kopar ağzına atar yada boynunu bileğini sıkar diye. O yüzden hiç cesaret edemedik ama memnun kalanlar var kalmayanlarda
Linasuannesi Zeynepalya_ve_annesi ben toprağa koydum bir gece işe hiç yaramadı ne sancısı bitti ne uyku düzeni geldi tuzlu suyu ilk kez duydum nasıl yapabilirim bir gecemi kalıcak oda
PortakalKokulum Zeynepalya_ve_annesi merhaba nasıl oluyo bende aldım taktm bi haftadr ama bi faydası yok. O işlemi ipinden cıkarıp demişsiniz ama nasıl olcak boncukların arasında düğümler var hep koparsa bişi olmasın diye
Zeynepalya_ve_annesi PortakalKokulum isterseniz şeffaf lastik alın söktükten sonra aynı şekilde gri takabilirsiniz ben öyle yapıyorum ipinden çıkartıp tuzlu suda yıkıcaksınız