Canım benim kızımın da göz kapağında var doktorumuz riskli bölgede olduğu için Ankara’ya başkent üniversitesine sevk etti pazartesi günü gideceğiz doğduğunda yoktu sonradan oldu şuan 3 aylık biraz büyüdü ve kabardı Rabbim yardımcımız olsun ☹️🤲🏻 Geçmiş olsun size de