Beyaz95 ilk günler çok normal, sabırlı olmalısınız 🍒 güvendiği ve bildiği tek yer sizin kucağınız, bilmediği bir dünyada şu an bebeğiniz, 25 gün önce böyle bir dünyada değildi, anne karnındaydı, karnı kendi kendine doyuyordu, sıkışık bir ortamda idi, karanlıkta idi.
Şimdi herşey onun için çok yeni, bebeğinizi anlamaya çalışın. Besleyin, yarın kundak yapın. Sakinleştirin. Zamanla daha kısa sürede emecek, bu kez ne kadar az emdi diye evham yapacaksınız ♥️