Kızlar 5 ay oluyor doğum yapalı 2.regl oluyorum ama sanki doğumdan sonra rahim kendini toparlar ya onun gibi ya kasiliyor sanki içerde damarlarım çekiliyor niye böyle oluyor başına gelen varmı?
Birde ekstra post açmak istemiyorum bebeğim 5 aylık ellerini bazen bacaklarına vuruyor ama peşpeşe yapıyor devamlı kol yukarı aşağı ritmik şekilde bu bir sorunmu yoksa normal biseymi?