Ygz Kızlar ben şimdi süt sağıyorum bi kac saat sonra dısarı cıkıcam bunları buzdolabına koysam kendi evimde cıkcağım zaman yanıma alsam orda direk buzdolbına koysam bir problem olurmu? buzdolabından cıkartıp tekrar koymak? Gidecegim yer yarım saatlık uzaklıkta
DenizRuya Ygz Hayır canım hava soğuk zaten tam ısınmayacagi için sorun olmaz diye düşünüyorum çünkü bende kendi dolabimdan alıp annemin dolabına götürdüm 20 dk yol bi sıkıntı yaşamadım kokusuda tadida değişmedi :)
Ygz DenizRuya ay çok tesekkür ederim ben ne olr ne olmaz dye korkuyodum götüremiyodum icim rahatladı☺️