Kizlar slm , mochi aldim gün icinde emzirirken diğer göğsüme takiyorum.Her emzirmemde ortalama 30 cc kadar süt topluyor.Bunlari ise başlayacağım icin buzluga stoklayacagim fakat 30 30 atamam. Bu sütlerin birlestirmesini nasil yapacağım? Yani simdi 30 cc toplandi misal 2 saat sonra bi 30 cc daha toplanacak.Bu ilk sagdigim 30 la diğer 30 u birlestirebilirmiyim ? Birlestirene kadar ilk 30nu nasil muhafaza edecegimde diger sagdiklarimla birlestirip 90-100 cc yapip buzluğa atacagim? Yardimci olabilir misiniz?