Selam anneler
İkizlerim Bugün üç aylık oldular ve hem rota hem de B tipi menenjit aşılarının ilk dozunu oldular. İkinci aylarında da A tipi aşının ilk dozunu olmuşlardı. Toplamda 6’şar aşı olacaklarmış 😐 A Tipi aşı 2. 4. ve 12. ayda; B Tipi aşı ise 3. 5. ve 13. ayda olacak şekilde yaptırmamız söylendi. Bu şekilde hem A hem de B tipi aşılarını yaptıran var mı?