Bebelac fl ishal kesici özel bi mama değil mi? Benim bebeğime doktor onu ishal kesici diye verdi. Süt alerjimiz çıktı benimde bebeğimin zayıf olduğunu söyledi ve bebelac pepti junior yazdı bide onuda aldım ama bebeğim benimde 2sini de içmiyo burda okumuştum vanilya şurubu yazıyodu ben çok az şeker koydum ama yinede bebeğim içmiyo hiç beğenmedi. Sadece emiyo malesef yapacak bişey yok galiba 😔