vetbusra Arkadaşlar bebeğim 6 aylık dün sağlık ocağında aşısı yapıldı iki adet aşı yapıldı ve bacağının bi tanesinde aşı yapılan yer sert bu normal mi sizce ve daha önce başına gelen var mı ?
Bravewomen vetbusra az once bende post actim ama hic yazan olmadi. Hemsire asiyi yaptiginda sisebilir dedi buz koyun oyle olursa dedi
ilgin6 vetbusra normal canım bizimde oldu hemşire kolonyalı pamukla sertligin üzerine masaj yapın hafifce demisti. Bizimkisi yaptirmadi 2 güne geçti. Olabilecek biseymis yani bu
gnl666 Bizde yaptırdık canım bu bebeğimde değil ama ilk kızımda olmştu çok korkmuştuk hemşire kendini kastığı için oluyor demişti inşallh bişeyi yoktur