Acelyaa olmaz ama öyle alınca pahalı . Raporsuz veriyorlar mı onu da bilmiyorum ama bebekler içmiyor içen de çok zor alışıyor süt olmayınca içinde başka bir koku var ve tadı kotu .vanilya şurubu vs koyuyorum yinede iciremiyorum ben . Sütünüzu artırmaya bakın derim bestlak damla başlayın ben çok fayda gördüm🌸