Bugün 19. günümüz, ilk günlere göre emmede baya ilerledik ama mamayı birden kesmek istemedim tam doyduğundan emin olamadığım için. İlk iki hafta hipp kullandım bitince golden goat aldım pek çok tavsiye üzerine. Kullanan memnun olan var mı? Bir de ben günde üç kere 30cc mama veriyorum ihtiyaca göre, sizler ne kadar veriyorsunuz🙄