Huysuzbebisinannesi [silindi] gazini cikariyor sorun yok karni yumusak.ama besine karsi alerjisi varmi bilemiyorum
Gamzey26 Huysuzbebisinannesi ben 4.5 aylikken koydum canim şükür bi sikinti olmadi 7 aylik emekledi 9 a girdik tutunarak kalkıyor yuruyor kanrpede
Huysuzbebisinannesi Gamzey26 4 bucuk aylikken mi koydunuz😊ayy ne guzel yaa bende koysammi acaba.kiz mi erkek mi bebisiniz.bu arada masallah kuzucuğa
Huysuzbebisinannesi Mervesare90 canim bizimde araba icerde.iarabanincine koyar koymaz kuyruğuna basılmış kedi gibi viyakliyor. Koyduğuma koyayacağıma pişman oluyorum.ondan sonra yine kucak😔kac aylikken destekli oturtmaya basladiniz acaba
Mervesare90 Huysuzbebisinannesi 5. Ay da oturtmaya başladık ama en çok bu ay da güzelce oturmaya başladı
Seutfu Huysuzbebisinannesi bizde 5. Ayda başladık dün 6. Aya girdik aynen anlattığın gibi. Artik diyorum bu cocuk emeklemeyi nasıl öğrenecek sürekli kucakta gündüz uykusu yok denecek kadar az
Neib Huysuzbebisinannesi onu söylemeyi unutmuşum bende evde kullanıyorum ama en fazla 10 dk yine oyuncak veriyorum konuşuyorum ediyorum hiç olmuyor