Nkahramanatas o zaman kontrol edersiniz sık sık terlemiş mi diye..ben de almıştım LCWaikiki’den tog 2,5...ben o kadar kalın beklemiyordum açıkçası..evimiz 23-24 derece olunca onu giydirmedim çok sıcak olup bunalmasın diye..ben de battaniye ile idare ediyorum şimdi..