Birinci hamileliğimde burnum kanamaya başlamıştı normal dedi doktor. Kulak burun boğaza çıktım bi parca var alınması gerekiyor bu zamana kadar nasıl farketmedin falan dedi ama hiç burnumun kanadığını bilmem taki hamile olana denk. Doğum yaptım geçti bidaha da olmadı. Şimdi 22 haftalık hamileyim yine başladı ilk aylardan beri son bir haftadır resmen pıhtı pıhtı boşalıyor kanıyor kulaklarım beynim ugulduyor devamlı. Tansiyonum genelde düşüktür. Bugün 14 dü. Yani bilemiyorum napmam lazım yine doğum yapınca geçecek biliyorum ama bu çok farklı geliyor. Sizce tekrar çıkmam gerekir mı kulak burun boğaza