Rodin124 cilekreceli iyileşme dönemim epey uzun sürdü de ben enfeksiyon kaptım 1 ay hastanede yattım kızım suan 1 buçuk yaşına yakın hala karnımda uyuşukluk var hala karnım kendini toparlamadı üstelik hamile kaldım 2 aylık hamileyim