Benm babam kızım için doğduğunda hesap açtı para yatırdı ve her ay maaşından 200 lira geçiyor hesabına kızımın. Üniversite parası diye düşünüyoruz Rabbim sağlık sıhhat verirse. Bende kendim kumbara yaptım elime geçtikçe kenarı atıyorum. Biriktirmedenn asla içim rahat etmez. Bayram harçlıkları vs hep ekliyorum. Bi kurban kesecek parası olmuştur kızımın🙈