Kızlar ikizlerim 54 günlük şimdiye kadar hep annemleydim onlar bizde, biz onlarda idare ediyoruz ama sürekli böyle gitmeyecek bir süre sonra tek başıma kalıcam ve nasıl yetişeceğimi bilmiyorum bebeklerime yetememe düşüncesi beni çok üzüyor siz neler yapıyorsunuz ikisini birden nasıl idare ediyorsunuz bazen iki kişi bile yetişemediğimiz zamanlar oluyor bebeklerimden biri çok kusuyor o uyurken bile içim rahat değil bide tek olunca nasıl olcak bilmiyorum :(