Yamac0144 Doğumdan sonra epizyotomiden dolayı dönüp kalkamıyordum bu yüzden bi göğsümle emzirdim ilk başlarda. Diğerini mskinayla alıyodum. Şimdi ikisinide emzirtiyorum. Sol göğsüm sağdan daha büyük emzirme bittikten sonra düzelir mi??
Yamac0144 Fatmaa benimde tam tersi sol büyük sebebi onu daha çok emzirdiğim allaha şükür meme ayırmıyor ikisinide emiyor ama en başta ben dönemediğim için solu emzirdim😞 düzelir inşallah çok kötü görünüo
Yamac0144 [bilinmeyen] inşallah canım çok kötü görünüyo üstelik emdikten sonra süt azalınca büyük olan daha sarkık duruyor
Pinarrr GmzSnn vala bebis 1 yaşına geldi benim göğüsler biri büyük biri küçük kaldı duzelmiyor malesef dediğin gibi bnde buyuguyle orantiliyorum küçük olanin arasına birseyler tıkıştiriyorum ayni olsun diye 😂😂😂
Pinarrr Yamac0144 valla canim hic umudum yok umarim düzelir çok kötü bir görüntüsü var dolayısıyla kücük gögsümde daha az süt var mastitten ve yaradan dolayi bende emzirememistim öyle kaldi