2lokummannesiii Oğlumun kollarında egzama tarzı değilde sanki sinek ısırığı şişliği şeklinde alerji çıkmıştı krem kullandım geçti. Ancak o yerlerde iz var mor renk şeklinde başıma gelen var mı ? Doktora yazdım cevap bekliyorum size de sorayım dedim.