16102018 Askmeyvesininannesi hiicc fansiz açmadım hep fanlı çalıştırdım yapmadigim şeyde kalmadı genelde sıcaklığı 180 dır. Herşey de pişiyor güzel de oluyor sulu yemek zaten sulu kalıyor kekler poğaçalar ekmekler hepsi tam iyi pişiyor yani
nicu Browni veya çikolatalı kekleri birde üzeri çıtır çıtır olsun istediğim tavukları fanlıda pişiriyorum, börek poğaça ekmek gibi şeyleri fansızda pişiriyorum. Fanlıda fırının içindeki geç pişer fansızda olması gerektiği vakitte pişer.
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Askmeyvesininannesi Hep fanlıda kullanıyorum. 3 tepsi aynı anda atıyorum tatlım patatesim yemegim sipşak oluyor. Fansızde tek kek falan pişiriyorum. Ama tercihim daime fanlı daha hızlı pişiyor ☺️
Annesininpamuguzeynepelif Askmeyvesininannesi fanlida isiyi her yere esit dagitiyor, fansizda kizartma turleri iyi oluyor, ben boregi, pastayi, keki hep fanlida yaparim..