poncikci Zeyfe evet 2günde bir yapıyorum pansumanı haftaya pazartesi kontrle giderim büyük ihtimalle, bebeginizi kucagınıza alabiliyormusunuz rahata?
Zeyfe poncikci hayır alamıyorum antibiyotik veriyorum diye emziremiyorum gerçi sütüm de az ama gene de kesmiyorum sağıp atıyorum olanıda antibiyotik bitinceye kadar sonra az da olsa anne sütü alsın istiyorum
Zeyfe poncikci duş aldınız mı 3 gün sonra alın diyor ama dikişlere su gelmemesi lazımmış neyle kapatcaz dikişleri
poncikci Zeyfe benimde tek gögüste süt var bende sagıp atıyorum bitmesin diye, valla iyice iyileşmemiz 1ayı bulur bence dıştan dikişler düzelse de içimizin düzelmesi daha uzun bulur bence
poncikci Zeyfe daha almadım salı günü alırım diye düşünüyorum, eczanede sıvı geçirmeyen bantlar satılıyor onlardan aldım ben dikişlerin üstüne yapışyırıyosun, sizde ondan alabilirsiniz
Ysmnksmn Kızlar merhaba post şimdi denk geldi bende dün oldum ama ameliyathanede üşüdüm galina sirtim belim çok agriyo sırt üstü de yan da yatamiyorum bir sürü yastıkla uyuyorum oturur pozisyonda emziriyorum diye bana antibiyotik vermedi bı sorun olur mu acaba
Begoscann Ysmnksmn ne demek vermedi ben emziriyorum grip olduğumda bile antibiyotik kullandım bence başka bı doktora görün her antibiyotiği kullanamiyorsun ama sabit kullanabildigin var bence başka doktora görün
Begoscann Ysmnksmn acımıyor merak etme bende oldum aynı ameliyatı dikisten çok korkuyorum aldirirken acır diye 2 dakkada pıt pıt çekti aldı hissetmedim bile 💁😊