AkifeDemir_81 Tamam anladım.Muhtemelen emzirme eğitimi alamadınız yoksa zaten çözümü bilirdiniz.
Silikon ucu filan onu bunu da bırakın.
Öncelikle bebeğiniz 1 aylıkmış yorumda gördüm.Atak zamanında.
Hepsinden ayrı olarak bebekler özellikle bu 4. Trimester dediğimiz; doğumdan sonraki 1-2-3. Aylarda 3dk emebilir, 5dk emebilir,1 saat ayrılmadan durabilir.Baskı durumunda itebilir.
Ve eğer zorlarsanız yani daha çok vermeye çalışıyorum huzursuz oluyorum dediniz ya, işin sonu meme reddine dönebilir.
Öncelikle sakin olun.
Bebeğiniz 30 gün önce 10cm öteyi flu görüyorudu bir tanıdığı da zaten annesinin kokusuydu.
Şuanda ortam ışığını seçebiliyor, görüş mesafesi flu olarak ortalama 15-20cm oldu.Seslere daha ne odaklanır.
Yani bir şeyler değişiyor.
Sizde,bebeğinizde,Dünya’nızda.
Klasik bildiğimiz kucakta emzirme pozisyonuyla olmuyorsa bırakın.Geriye yaslan şöyle rahat olduğun bir oturuşa / yatışa / kaykılışa geç. Aç göğsünü üst beden komple açık olsun.Bebeğinin badisini çıkar.Tenteması yap.Üstünüze bir pike/müslin ört öyle bir 15-20 dk kalın (dilersen daha çok kal ama nerede ne iklimde yaşıyorsunuz bilmiyorum)
Bırak bebeğin memelere koklasın,ellesin,yumulsun kadayı koysun oynatsın.
Yani doğal pozisyon denir buna.Hani normal doğumdan sonra bebeği lak diye anneye koyarlar ya,bebek tırmanır debelenir memeyi bulur eder.O şekilde düşün.
Her gün birlikte ılık bir duşa girebilirsiniz.9 ay suyun içindeydi,oksitosin anne kokusu tavan yapmıştı.Su şifadır, hem varsa gazına da iyi gelir.
Duşta masaj yaparsın,seninde süt kanalların rahatlar.Emmek isterse de emer.