HYM Benim oğlum da 24 ayı dolunca başlamıştım şu an 3 yaşında. Salon mutfak ve koridordaki halıları kaldırın ve artık bez hiç bir şekilde bağlamayın, önceleri yapacak ve farkında olmayacak üstüne basacak . Siz her seferinde sabırlı ve kararlı şekilde net ve kısa cümlelerle çiş tuvalete anne baba buraya yapıyor deyin. Sonra yapacak anne çiş yaptım diycek, bi kaç gün de öyle geçecek. O dönem ilk 3 gün sadece sabah çiş yapıp markete çıkardık. Alıştırma külodu var havlu gibi onu giydirdim. Sonra ki 3 gün hem öğleden önce hem öğleden sonra çıktık dışarı.. tutmayı öğrendi yavaş yavaş.. daha sonra da anne çiş derdi tuvalete koşardık arada yine kaçırır tutamazdı. Ama sabredersen 1 hafta 10 gğne alışır söyler