deryaikra Kızlar selam kızım 2 aylık ama kakasını 2 gundur yapamıyor bırkackere daha böyle oldu sonrasında yapıyor gunde 3 kere nerdeyse ama neden boyle oluyor acaba benım gıbı olanlar var mıdır
Purple13 deryaikra bağırsakları düzenli çalışmıyor bilmiyor canım ilk 3 ay. Bizim 5 gün yapamadığı olmuştu normal demişti doktorum
Ets Ohoo yine siZin çok iyi benim kızım 10 günde bir yapıyordu anne sütü alırken mama almaya başlayınca düzeldi
seher_sena22 Poposuna zeytin yağ ile masaj yapın kulak pamuğunu zeytinyağlayıp poposunu uyarın ara ara benim bebeğimdede oluyor ben bu şekilde yardımcı oluyorum bebeğime yapıyor rahatlıyor çok küçükler Allah yardımcımız olsun
aysundeper seher_sena22 valla bende öyle yaptım, hatta işe yaramayınca kayınvalidem benden izin alarak poposuna çok ufak çok ince bir sabun soktu, sabunu soktuktan bir dk sonra kakasını yapmıştı. Ama 3.ayına doğru yavaş yavaş oturuyor kaka düzeni.
seher_sena22 aysundeper sabun kesin çözüm bende çok darda kalınca yapiyorum minicik bi sabun koyuyorum fitil gibi 1-2 dakika içinde yavrum rahatlıyor ona o sancıyı çektirmektense yapmayı tercih ediyorum bende bide koşmasına bi çözüm bulabilsem fışkırtarak kusuyor ☹