Hayal123 gazdan da oluyo benim bbegım oyle üç tane doktora götürdüm belki farklı bişey söyler diye hepsi gaz dedi kolik dedi gazdan dedi her emzirmeden sonra gazını çıkartmaya calıs mutlaka bide ben neo baby gripe mixture diye bi ilaç var ondan veriyoruö tamamen doğal doktorum günde 6-7 kaşık verebilirsin demişti onceden korkuyodum yinede az veriyodum şimdi çoğalttım artık salaklığıma yanıyorum çok şükür gazını çıkartmaya başladı günde maksimum 9 kaşık veriyorum 3 er kaşık olarak sabah öğle akşam emmeden bi 5 dakıka once ama gnel olarak sabah akşam üzeri 6 kaşıkla sınırlandırmaya çalışıyorum sende araştır doktoruna sor istersen benim kızıma çok faydası oldu sürekli kucakta sürekli ağlayan bebeğim biraz olsun sustu ve uyudu