Kızlar bugün bebeğim tam 3 aylık oldu her ay normalde 1 kilonun üstünde alırdı bu ay 530 gram almış ilk ay meme mama 2. Ay da sadece gece mama veriyordum bu ay komple bırakmıştım Doktor öyle illa mamaya başla diyemem reflü olma ihtimali var dedi çok kustuğu için reflü ilacına başlattı bunu kullan dedi istersen için rahat etsin diye günde iki kere ilacı mama ile verebilirsin ya da sütünü sağıp da verebilirsin dedi ilaç toz halinde. Kilo konusunda kendimi biraz kötü hissettim çok şükür sağlığı yerinde ama sizce mama ile mi vereyim yoksa sütümle mi 😐