Jojoanne16 Merhaba arkadaşlar sağlık ocağında bebeğimin topuğundan kan alındı ve sonuçu bugün çıktı fenilketonuri hastalığı çıktı yarın tekrardan kan alınacak , bizim gibi olan var mı , yanılma payı çıktı mı çok endişeleniyorum