kubraF ufakken oluyordu ara ara masaj yapıyorduk. Bi ara bağırsak uyarıcı şurup gibi bi şey vermişti doktorumuz sonra fitil vermişti ama sürekli uyarmakta doğru değil. Abim eczanede çalışıyor, bebek çişini yapıyorsa bezi doluyorsa kakasını yapması mecbur değil diyordu. Çünkü sadece sıvıyla beslendiği için normal diyordu 10-15 gün yapmaması