Bebeğim şuan 5.5 aylık sütüm öyle çok değil takviye olarak mamada veriyorum 4 aylıkken falan sürekli sağardım 3 saatte 1 toplam 120-130 cc falan çıkardı tabi buda hergün 3-4 bardak rezene solgar b12 vitamini ve su sayesinde. Süt artırmak için denemediğim şey kalmadı. Rezene, anason, dut kurusu, komposto, incir kürü, dere otu, termiye, bol yeşillik, kısır, yeşil soğan, ısırgan otu çayı, solgar b12 vitamini ve daha aklıma gelmeyenler. Yaklaşık 1 aydır falan sağmıyorum bugün Bi sağım dedim toplam 50cc anca çıktı moralim çok bozuldu Rabbim vermeyince vermiyor demekki ben elimden gelen herşeyi yaptım yapıyorum 24 ay değilde bebeğimi en az 12 ay falan emzirmekti amacım ama gerçekleşmeyecek sanırım çok moralim bozuk 😔