Sinif177 asafnannesi aylar önce bir postta annenin biri ısısı 40 derece iken mayalıyorum çok güzel demişti. Denenebilir.
Sinif177 asafnannesi ateş ölçer varsa ölçebilirsiniz. Ya da sütü karıştır serçe parmağının ilk bolumune kadar parmağını sütün içine batır. Saymaya başla 7-8 lerde elin yanarsa olmuş diyorlar. Ama nasıl olur bilemem. Denemedim