Kuzeyimm41 dolama olmuş kuzum.. endişelenme.. doktora gitme şansın var ise götür bi krem bi bisey verir.. ama yok şuanda gidemem dersen eski bi yöntem var kullanırsan tabi.. kürü soğanı soy bi parça soğanı ateşin üzerine koy orda pişir direk ateşte… biraz ılıyınca sar kuzunun parmağını… bir iki gün yapınca o iltihabı toplayacak ve akıtacaktır… rahatlar ondan sonra.. sanci da yapar o miniye şimdi… nazar değmiş kıyamam ya