ediscagan
6 aylık bebeğim de hırıltı şeklinde bir şeyler vardı dün ve doktora gittik burnundan geldiğini ve korkulacak bir şey olmadığını söyledi. Bugün sabaha karşı o kadar arttı ki burnu açık olmasına rağmen serum fizyolojik damlattım. Hapşırınca sapsarı koyu sümük çıktı. Gözünde de sulanma farkettim. Ne yapmalıyım?